London baby

Idag gäller det! Har gått upp tidigare än tidigast för att fixa allt. Okej, halv nio. Men bra för en som var vaken mellan halv 3 och tio igår. haha, fattade inte vad som var med mig. Resenojja kanske? Nej skulle inte tro det! Är så sjukt jävla sugen och peppad nu! Allt börjar lösa sig också.

Igår hade jag en lite fight med min mor, hon menade på att jag skulle få 1000 kronor av henne. Som en försenad julklapp och till resan. "EEH" var det enda som kom upp i min hjärna. Men med lite av mina ledsamma rådjursögon och en natt, så knäckte jag tydligen henne.. Det var så att jag fick dåligt samvete, hon hade vart hemma och tvättat alla mina kläder, strykit dem, hämtat upp 3000:- mitt i natten och efter allt detta kunde hon ändå inte sova. Min lilla mor. Igår var jag så förbannad på henne, men nu smälte mitt hjärta lite, för mitt hjärtegull<3 (det var inte för pengarnas skull okej, jag är ingen golddigger fucktards)


Måste iväg nu och packa och hitta allt. Puss mina små söta. Ses på söndag igen. Och förresten ha så kul i skolan imorgon ;) pusshej.




Here we go! Therese och jag, all by our selves in the big london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0