London pics

Glömde berätta en rolig grej. Vi väntade hela natten på flygplatsen för vårt flyg gick kl. 7 på morgonen. Så först fuckar vi runt på flygplatsen. Lite övertrötta så att säga och kör runt med vagnarna och allt bagage. Sjunger, "skedar med främlingar" haha. Mitt i allt detta kommer två herr konstaplar med k-pist och uniform. Kommer med sina stora vapen. Vi tittar ju lite intresserat, och då tror de att vi spanar in dem. Vi sitter och fikar mitt emot dem och de börjar titta åt vårt håll en hel del. Sedan går vi och lägger oss och ska ta en lur. Plötsligt patrullerar poliserna runt och kommer fram och börjar snacka och bjuder ut oss på drinkar nästa gång vi är i England. Tänk dig två biffiga 30-åriga poliser! En snaggad biff och en mr fancybrunkräm. De patrullerar vidare efter en liten diss. Vi är påväg att sova. Då de kommer igen. Ena polisen böjer sig ned med k-pisten, räcker fram sin hand, viskar och ger två lappar med deras nummer och namn..
Hahah om de här poliserna bara visste att de stötte på två 16 och 17-åringar.


Londons flygplats

hahaha
haha- nyss kommit fram.

Telefonkiosk fin, luktade som ett as.

Big ben
Big Ben

Vi hann med det flesta av london faktist.

Camden market


Picadilly circus <3

I någon skabbig tunnelbana.



Tack till Therese för hennes bilder. Min kamera blev stulen med alla mina fina bilder.
Så det blev mest bilder på mig på hennes kamera och tvärtom. Men man tager vad man haver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0