Tv catfight

hahah, jag har nyss läst om blondinbellas snyftande i let's dance igår. och jag kan inte annat än skratta. Jag missade hela dramat dock eller fick man ens se det? Iallafall så stog det i GT idag, förstasidan Blondinbabebella i stora krokodiltårar. Allas vår förebild har blivit trackad av katrin Zynåntingsdfhskf och Carolina Gynning. Det stod något om bella en 'Miss piggy'. Här är till för mig att vara partisk som fan och jag säger bara efter detta växer avskyn för BB ännu mer. Hon säger att hon tycker det är hemskt hur två förebilder som de, hela tiden ger råd om bantning och att allt i deras blogg handlar om just att gå ner i vikt. Då de gånger jag sett lilla bellas blogg, kan jag ju påstå att jag ser en viss likhet. Tränar varje dag, äter sina sunda dieteter. Tappar kilo efter kilo. Visst detta kanske inte kallas bantning eller? Bara sund hälsa enligt Blondinen.

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1434728/bloggarnas-viktbrak

Då kan man ju ta sig en titt på hennes blogg och se hur hon såg ut för ett år sen, jämfört med nu. Jag skulle gissa på ett tiopar kg kanske. Men detta kanske bara ploppade av helt naturligt. Babyhullet. Asså jag tycker inte att det är något fel med att vilja bli smalare. Men att sedan som en jävla liten förtidskärring, miniatyr fakecarola praise the lord, som henne att anklaga andra kända människor för att uppmuntra folk till att bli smalare, men absolut inte hon själv. Att påstås att hon inte alls gör det.Det är bara absurt och jävligt fake. Läs själva, det är ganska roande.

Det positiva är ju iallafall att ålder ser ändå den samma ut. 35+. You go girl!




usch, att jag ens gjorde det. Tillägnade ett inlägg om henne. ska gå och piska på mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0