Varför? vad, hur?

Hur kommer det sig att för att denna veckan har varit asbra? Denna dagen spenderade jag med att säga adjö till en av mina bästa vänner, efter en hel lyckad vecka tilsammans och en annan god vän kom för att hämta upp mig från adjö:et på stationen. Dagen började ändå så bra. Allt var på topp, kul, hurtigt, men nu slutade i en ful, pinsam och skabbig stund på Mcdonald's. En lördagkväll, utan att ens äta. Utan för att mer hänga? Jag förstod inte riktigt hur det hände.

Så nu sitter jag ensam hemma. Har inte varit ensam på flera dagar. Känns lite ensamt och ledsamt, men jag klarar mig. Får vara lite kattmamma nu och ge föda åt min små kattbarn. puss igen.    ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att nån har haft en rolig vecka iallafall.... hahaha

2009-01-04 @ 11:53:44
URL: http://varbergsthessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0