war of msn

Hahaha, herrejösses så kul man kan ha på msn med ett par funtade vänner och annat pack. Jag och Fanny inledde ett blodigt krig. Nästan lite Ismail och random David krig. Fast detta var mer på riktigt! Det sprutade rött över hela skärmen. Men det var många civila som också tog skada och jag står här med en höjd hand och ber så mycket om ursäkt för mitt vårdslösa beteende. Men för att vara ärlig, så fyfan vad kul det var!

Jag vet inte ens vad det handlade om, bara att det var en strid och att en Fred och en Bert fick vara offrena. Jag tror det hela slutade oavgjort men det är inte lätt att veta. I slutändan stod vi båda och viftade på den vita flagga, som dock var nästan brun och ynka tygbitar kvar. Men det viftades upp i den vackra blå skyn och vi fick ett kärt slut. peace at least.

Man bara måste älska lyckliga slut. vill bara säga att inga människor och katter blev skadade under detta kriget. Vi är emot sånt. Möjligtvis lite påfrestningar för psyket, men inget som inte försvinner med tiden. Sov gott mina underbara undersåtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0