Where have you been?

Kul att ni är så måna om mig och skriver så mycket kommentarer ;) sånt gillar vi.. om det nu hade skett. Å andra sidan har jag inte orkat vara aktiv här nu efter jul och allt.

Iallafall har jag haft ett riktigt bra lov än så länge. Det är ju inte riktigt slut än. Men det känns lite så. Skolan börjar om ynka dagar, fast dock inte jag, åker ju först till London och har ledigt i två extra dagar. Men vad har jag hållt hus då?
 Jo, Fanny kom ju ner ett tag, hon åkte idag och var typ här i en vecka. Så jag har mest hängt med henne. (Hade väl inte så mycket annat val) Nä ;) vi har haft askul. Eller har vi? Klart vi har<3

 Någon dag var vi bara hemma kollade film, tjockade oss, en annan dag var det guitarhero kväll, umgicks med folk, eller singstar, mest ABBA. Sen var vi i stan eller göteborg och shoppade loss, blev lite kaotiskt, men som gräddet på moset den dagen såg jag.. Twilight! Allt jag kan säga eller jag har egentligen så mycket att säga om den, men ni orkar inte läsa det. Så se den och förälska er i den som jag gjorde! Underbar på riktigt. Ska vara geeken som läser alla böckerna, på alla olika språk och allting.. Så bra är den, och så snygg är han verkligen också. 
 

Ha det bra ni sockersöta. pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0