En måndag, en sån dag.

Hej dagboken ;)  Idag är jag med min My kvinna och vi befinner oss just nu i torpet, Rolfstorp. Jag tror vi ska bege oss mot sjön nu med småpojkarna och ta lite kvällsdopp! Annars idag har jag shoppat runt lite i stan med Gabbi, My och så kom lille Simon med på en sväng. Inte nog med att jag blev lurad på pressbyrån idag med mitt busskort, utan i all hast så försvinner min käraste i hela världen. Min mobil. Den bara försvann puts väck. Och det nästan så att jag grät floder, hela mitt liv bara försvann sådär. Så nu måste jag och frugan baka oss en limpa bröd som färdkost för våra äventyr imorgon bitti. Jag gissar på att det blir Göterborg med de gooa gubbarrna faktist. Men vi får se. Ha en fin kväll iallafall nu :) Puss och adjöss.



MYYYYYY

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du skämtar med mig?! Har du tappat bort din mobil?! Då kanske du borde veta att du ringde mig igår runt halv 11 och var tyst. RING MIG!

2009-07-14 @ 16:35:12
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0