Flip the coin

Jag är bara så glad att jag slipper vara en av alla de där naturarna, halv natur halv estetarna eller teknikarna som sitter uppe och pluggar skiten ur sig på både andragrands ekvationer, f(x)-funktioner och allt sånt där annat som man vill kasta ner i världens fetaste gubbes matstrupe och aldrig återfinnas. För en gångs skull är jag lite lyckligt lottad. Och det skumma är att jag bad om att få IG i min matte B- kurs idag av min käre mentor. Är det ofta? Nej, jag brukar alltid smöra till mig högre betyg, men nu vet jag hur det är att vara på andra sidan också. Men vilken fullt frisk människa gör så, nej, en som ska gå om ett helt år på samhäll faktist. Så nu väntar jag bara in de allra sista dagarna med 08NVb.. Lite sorgligt kanske. Men nu kommer ju sommaren och sedan ett helt nytt liv i Stockholm, jag kan inte riktigt klaga va? gah, 3 dagar kvar. Eller nja, imorgon blir jag ju ledig eftersom folket gör sitt 4- timmars prov och sen slutar.
 Undra vad jag ska hitta på imorgon? Kanske sover jag hela dagen, tar stan med min kära mor eller hälsar på min Maria som för övrigt fyller 18 idag :D GRATTIS DIN 18-ÅRING. krog, bil, tatuering och allt på samma gång. Du är inte dålig du flicka ;) Hoppas du haft en fin dag idag! ♥









sista bilden tillägnad till my också, för att hon tycker att jag var en sån vacker emotjej1 haha<3
(tydligen är jag en mästare på gamla bilder också.)


Kommentarer
Postat av: M to the a to the ria

Tack min vän! <3:D dagen har varit finfin.



söta bilder xD <3<3

bra konsert dock. ^^

2009-06-08 @ 23:08:12
Postat av: Bovvin

Haha, det var så lite så min ungmö! det glädjer mig att du har haft en fin dag, och nu börjar ju livet, så det lär bli fler än så :D

och ja, bilderna är heta ;) <3

2009-06-08 @ 23:32:16
URL: http://bovvin.blogg.se/
Postat av: ulla

ahhhhhhh

2009-06-12 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0