För en lång lång tid..

En blogg mitt i allt. Jag hinner inte och datorerna håller fortfarande på att fucka allra helst med mig. Så det blir inte så mycket skrivet i den här lilla vännen. Allra minst nu när sommaren äntligen är här, får vi väl hoppas iallafall. Som man alltid säger sommaren 09 ska bli den bästa! Jag hoppas verkligen det nu eftersom att jag flyttar ifrån mitt kära varberg efter sommaren. Så jag hoppas på en hel del galenskaper, värme, vänner och allt det är mysiga vi får uppleva i dessa sommartider.  
 Idag har jag inte ens "hunnit" gå till skolan för att jag är upptagen. Men jag har inte riktigt en aning om vad det är som gör mig upptagen, idag har nog hela dagen bestått av ångest för att jag inte gick till skolan för att stanna hemma och plugga inför feta slutkemi provet imorgon. Men tack vare ångesten fick jag ändå inte så mycket pluggat. Men halvt om halvt neger hann jag åtminstone bli, iallafall på baksidan av min kropp.. Nej helt seriöst, nu måste jag gå och titta igenom kemin en sista gång innan jag ska sätta mig där imorgon och var helt jävla tömd i hjärnan i vilket fall. God natt sockerfjun!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0