God morgon, god morgon!

Härligt att vakna upp halv 9 av att ett stort blont troll petar på mitt fett så jag vaknar upp i bonnelandet, Rolfstorp ;) Hela gårdagen spenderade jag med min underliga vän My, som då bor i detta Rolftorps landskap. Aldrig sett på maken till bonneland, men kul hade vi. Både golfat, ätit en galen familje a la Arvidsson- middag och lägereldat i en öde skog mitt på vischan.Snacka om att jag blev rädd när hon och sitt cpben springer iväg ifrån mig. Kvar sitter jag, en liten kines som inte har en aning om vart jag är. Men här är jag nu och gör iordning mig för att strax bege mig till jobbet.. Strandkiosken, haha. Kom gärna dit och testa en av mina berömda pizzor :)  Och nationaldagen, jag är ju kines så jag firar inte riktigt den, men ni andra ha så trevligt på denna dag, haha pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0