Here we gogogo.

Hej kära läsare! Idag har varbergsfolket tagit studenten, för dom har tagit studenten! Nu har jag också börjat längta som få. Fast lilla jag har ju inte börjat inte ens börjat min sån resa. 3 år kvar baby, 3 år. Men ser fram emot imorgon, sista dagen med kära 08NVb. Får väl hoppas på att inte Gud ska använda sin allsmäktighet alltför mycket och kissa ner alltför mycket regn imorgon, för det skulle kunna förstöra lite av vilken sugen prisses humör som helst ;) eller det finns väl inget dåligt väder, utan bara dåliga kläder. Och det sista är iallafall sant som fan.
 Letade runt hela dagen i stan idag igen efter några avslutningskläder. Men lyckan var inte så gjord. My försökte strypa mig med galgen för att jag var så jobbig och kräsen. Men något litet skabbigt fick jag ändå mig köpt. Nu ska jag bara smörja in mig med lite brun utan sol och bättra på brännan över natten och voíla imorgon har ni er en fancyfancy babe. Imorgon blir det även "Champangefrukost" med Gabbut och Lisa. Och sen är första året i 1:an slut! Dags att kila. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0