Jisses, long time no see!

Skolavslutning, midsommar, party, stranden, rolfstorp, jordgubbs kupper, Göteborg, jobbjobbjobb. Allt har jag missat att skriva om för internetet sammarbetar inte så fint med mig, så nu kör vi den lilla fulingen och surfar på grannens kära nät och det tackar vi för. Tack "het granne 25" ;) Idag är det stekande hett och inga intressen visas från mina vänner att vilja umgås. Var det bara för att jag dissade en enda partykväll tjejer?! Jo, jag dissade den. Det var både tvååkers dagarna och staden, men jag stannade hemma, fråga mig inte varför för jag vet inte. Men jag ångrar mig lite halvt grovt idag när jag insåg hur kul de hade haft, men det kommer fler sånna kvällar. Så nu väntar jag in lilla My och så ska vi bege oss till stranden för lite uppdatering om gårdagens udda händelser. Så ut i solskenet och fixa negerbrännan med er sötnosar, så ses vi snart igen



shfl





äntligen har jag fått tillbaka min favorit Gabbi också :) ni förstår inte hur skönt det är att bara ha så galet kul det är att bara umgås och hitta på galenskaper med henne igen!

Kommentarer
Postat av: Din ultimat saknande vän som är fast i läjet.

gah fanny! så kan du inte skriva "omtalande"..

2009-06-29 @ 01:53:21
URL: http://bovvin.blogg.se/
Postat av: gayb :D

Helt galet ju! Åh att jag är omnämnd på din blogg :D Jag blir så lycklig!

2009-07-10 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0