Lovely sundays, right?

Helgen, inte så bra. Alla har haft en superhelg. Med något uppiggande och kul. Det kan jag inte påstå att jag har fått. Igår var den sämsta dagen någonsin. Jag skulle egentligen mött min Maria i stan för att förfira hennes födelsedag och gå på någon spelning, se på matchen på Harrys(?) och bara ha allmänt kul. Men ack inga bussar går från världens ände, Läjet. Så jag var fast med en sugig match på tvn och en påse äckliga chips. Det var väl inte direkt det jag hade planerat. Och inga vänner har jag heller. Kan inte längta mer efter att få flytta till Stockholm nu. Jo, idag är det verkligen en såndär klagodag, som jag bara måste få ut ur systemet. Kan likaväl passa på att klaga på skitväder idag, att jag måste hyperplugga inför matte B- provet, vilket kommer gå åt renaste helvete, sen att jag ska ställa mig i en flottig kiosk och steka flottiga hamburgare snart, vilket inte muntrar upp mig direkt. Och nu måste hunden gå ut på en lång promenad också, och även han är äcklig idag, inte nog med att han luktar, utan alltid ska han gå exakt framför mig när vi är ute och går, så att jag alltid ska snubbla på honom.. Fast nu börjar detta bli riktigt töntigt, bäst att jag lämnar datorn innan den kraschar av överhettning av klagomål.
 Resterande som har en fin dag, skulle nog inte läst detta, men ni kan ju åka in och kolla på balen, med era roliga vänner och ha jättekul! Så ska jag gå och dö nu. Puss och hej. Nej förlåt. Ha faktist riktigt kul. adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0