Morgon morgon!

Hjälp vad jag vaknade upp idag och kände "helvete att jag inte la mig tidigare igår". Annars igår var det myspys med familia, bojanboy, Max och My, det var både söndagssteken och livemusik från oss Bovins. Så det var mycket trevligt! Men nu ska jag strax kila iväg till jobbet efter bara några timmars sömn. Walking zombie kommer det nog vara på jobbet, men det får vara idag. Mest känner jag endast för att ligga på stranden idag med mina vänner. Men pengarna jennifer, pengar.
 Annars idag tror jag att min kvinna Alice möjligtvis kommer hem. Så henne får man ju träffa och få en uppdate om alla galna spanska äventyr hon har råkat ut för. Annars är både Fanny och Simon borta just nu så kretsen känns lite tomt. Men så kan det va.. Nu är det nog bäst att slänga på sig lite kläder och sedan bege sig. Ni får alla ha en lite söt och fin dag nu. pussadíosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0