Blurry future

Pratade nyss med min Fannyliten, smått hysterika för hon hade vart på någon praktikintervjuv. Tydligen ville de att man skulle ha bestämt och redan nu dedikerat sin framtid åt det yrket, alltså frisör för tillfället. Ofta ungdomar som oss vet vad vi vill bli nu när vi är runt 17 år. Jag har ingen aning, inte en blekaste. Vet knappt vad jag ska äta till frukost. Ännu mindre vad jag vill hålla på med i resten av mitt liv. Visst, mycket pengar, glamoröst, kul jobb, är väl något att satsa på. Det skulle vart ultimat, men hur lätt är det egentligen? Man kommer nog få välja tror jag, antingen mycket cash eller ett kul jobb. Annars har man ren jävla klövertur om man får båda.. Jag är nog inte den typen som får som jag vill tror jag.



"Sen jag var 17 år
17 år i staden där jag växte upp och så
märker du hur fort det går
och jag var 17 år ville inte va den
som blev kvar "








Kommentarer
Postat av: frisörvännen

Nej, jag mår fortfarande lite dåligt för att jag inte sa helt rätt saker. men men... jag förstår inte heller hur vi ska kunna veta. Men jag tror jag ändå ska satsa.

2009-03-03 @ 18:06:10
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0