Börjar få självdistans

En ung liten dum unge som jag börjar få självdistans. Kanske, det går myrsteg blandat med stormsteg. Jag får nog vänta med att berätta vad som pågår till allt blir svart på vitt. Dagen i förövrigt har väl varit bra. Tusen gånger bättre att vara i skolan än hemma just nu iallafall. Och med vårvädret vill jag bara skutta runt i stan eller utomhus överhuvudtaget. Fast en del plugg väntar fullproppade i min säng, vilket jag borde huka mig över right away. Fast det är ju lite tvtisdag idag. Min lärare tycker att jag är slapp, jag håller nog med. Men en kvinnas prioteringar är en kvinnas prioriteringar. Återgå till tvn. Pusshej och godnatt

Kommentarer
Postat av: Måns

Samma lärare tycker även att jag är slapp, feel no worries... ;)

2009-04-01 @ 01:56:25
Postat av: Jag säger till månsan:

Betyder detta att du fick ig på matten? isåfall, you feel no worries ;)

2009-04-01 @ 16:18:38
URL: http://bovvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0