Changes are on their way?

En revolution sker i mitt liv nu. Spontana, men ack så passande tankar dyker upp. Efter ett givande samtal över telefon med min allra käraste Simonsen familj, så känner jag någon slags lyckokänsla varvad med drömmande planer på att ändra tillvaron. Vilket som sagt passar bättre nu än någonsin. Jag talar om en flytt till huvudstaden. Studera i huvudstaden, bo och leva i Stockholm. Det är inget jag kan bestämma, men det är vad jag vill och behöver. Förnya mitt liv och mig själv. Hela detta året har jag vart en sån strulig person med både skola, känslor, familj och vänner. Ifrån att börjat på natur har jag allt annat än trivts, samtidigt som jag ändå på något vis har trivts, men ändå längtat till att få känna mig hemma bland mina samhällsämnen och vara den duktiga och kunniga eleven i skolan. 
 Kanske behöver jag förnya hela livet för att trivas och bara trivas igen? Eller så kanske man aldrig riktigt hittar den där enda trivseln? Men just nu känns en flytt och allt vad det innebär som världens smartaste idé.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0