Earth hour - done and done.

Jag hoppas ideligen att alla släckte sina lampor halv 9. Jag var en sann medborgare och kutade runt sista minuten, kanske på sekunden. Men allt var nedsläckt och det var rätt mysigt utan massa överflödig elektricitet. Dock klarade jag inte riktigt av att stänga av datorn eller tvn. Så än är jag inte en äkta trädkramare. Hoppas detta budskap nådde ut bättre hos er andra. Ändå släcka ner Eiffeltornet och Empire state building, det är ändå ganska big deal. Så all beröm åt WWF, som lyckades påverka så mycket! Det är skönt att människor ändå bryr sig lite. Även ifall det inte hjälper sådär många procentiella delar men det är ju som sagt budskapet och symbolismen för det. Så bra jobbat! Vad sysslade ni med under den släckta timmen? Ett avkopplande bad med eran käraste, gruppmassage, kolväteleken möjligtvis? Eller satte ni på fotbollen? - sjuke snygge Cristiano Ronaldoooo är ju me gullissar ;) (det var ironi om ni inte förstod det)
Ha en forsatt mysig kväll folket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0