Härlig morgon

Återigen en beautiful morgon, det är nästan så jag vill slänga på mig bikinin och lägga mig ute i trädgården och steka. Men kanske borde vänta lite till för det va. Snart bär det av till skolan, egentligen borde jag plugga nu på morgonen också eftersom att de andra i min klass har fysiklektion nu. Men jag har vart en sån flitig pluggare denna veckan, på riktigt, så jag ska nog ta mig en snabb sväng om här i solen.
 Jag har inget vettigt att skriva idag, jag skriver bara för att det ser så tomt ut på bloggen. Det händer inget speciellt just denna veckan så känns onödigt att skriva varje dag att jag har sovit, vaknat, vart i skolan, ätit och pluggat. Mekaniskt, javisst. Men om ni kan hjälpa mig att krydda upp vardagen så go ahead. Ha en fin dag iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0