have a become a school drop out?

Toddiiloo. Idag kör jag hemundervisningsbarnet. Behövde få en hel del koll på matten som vi ska ha prov på imorgon. Alla dessa sanlösa matteprov i folkets hus hela tiden. Måste man förstora upp provet så mycket. Inte ens min miniräknare hittar jag. Men en god nyhet som droppade in i allafall som självaste stormen katrina, var att en insider på samhäll meddelade mig idag att, (det är lite rättvisa i världen och kärlek från gud.) någon typ på sam-samhäll ska hoppa av. Skulle egentligen terrat syven i detta ögonblicket, men när jag kom att tänka efter så blev det inte så mycket plugg idag eller fokus alls. Mer gör allt annat än att plugga; bakat, städat, rensat gaderoberna, långpromenad med hunden.

Imorgon böjas det igen anyway. Så i helgen då, var det innebandyturnering, vårat panchis/ungdomskorp lag mot dessa vältränade 25-åriga biffarna, vissa iklädda i nätlinnen(!?). Av 6 matcher vann vi, jag behöver inte ens tänka efter för det var inga, haha. + Att folk var packade, så förlorade vi. Kusligt dåliga var vi. Sen fick man festmåltid hos big Björn och singstar.

Fast nu är det dags att jag öppnar upp min lilla bubbla och tar kontakt med omvärlden. Mor hämtar upp mig och jag måste ringa lite folk nu! Have a nice week people :) xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0