slapp och slipp.

Skönt att veta att jag slipper sitta uppe hela natten och plugga fysik nu. Förmodar att hela sektor 3:s ettor sitter och gör detta idag. Känner skadeglädje inombords, det känns lite varmt i bröstet. För fysik är verkligen fy för fan. Imorgon hade jag planerat att umgås lite med M & G, min i närmaste benämning "mormor och morfar" möjligtvis. Alltså tar jag the day off imorgon. Ska bli sjukt skönt, även ifall jag nyligen haft lov. Men skolan känns för tillfället lite underligt. Folk är underliga nu för tiden. Morgondagen ska bli en fixardag, det betyder borsta tänder och bädden rightaway. God natt, xxx


Kommentarer
Postat av: din snygga vän

Vadå umgås med "mormor och morfar"?? Vad menas med det här?

2009-03-03 @ 10:01:46
URL: http://fanny-simonsen.blogspot.com
Postat av: al

mona och gunnar fanny?:o

2009-03-03 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0