Kom och dansa med oss

Yes sol igen och den där sliskiga snön försvann lika snabbt som den kom. Prisa gudarna för det! Något som inte känns okej nu är att jag befinner mig i det skabbigaste skicket för dagen och till råga på allt. Det finns inget vatten i mitt casa. De har fifflat med vattenledningarna här borta så helt plötsligt när jag tvålat in mig i duschen vad händer vattnet bara fadear away. En löddrig Jennifer. Bra start på dagen va ;) Så är det här på landet!

Igår då befann man sig i storstaden nästan, eller tja kungsbacka. Haha, big diffrence! Jag och Vbgthessan blev smått påtvingade att följa med till Kungsan för att gå på en spelning med Måns och Simon. Tydligen skulle Egzon och Hampus också med men det var inte så poppis att vi skulle med. Eggan bangade och stackars Hampe fick stå ut med oss en heldag. Så det blev fältobservationer på Kungsmässan och sjuke buffén. Och modet i Kungsbacka det är ju inte att leka med. Galna fashionistas där borta ;) Brunkrämade tjejer med white lips <3 och P95orna där hade startat det här med byxorna instoppade i sockarna och sedan toffsar på detta, hela vägen upp till låren.. Då menar jag att alla hade detta! Hmm? Spelningen var iallafall överförväntan sjukt bra. Det var riktigt grymma killar de där Navid Modiri och gudarna och våra grabbs var riktigt roliga de också. Så det var en kul kväll får man väl säga!

PUSS FOLKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0