- Hon lever faktist!

Visst gör hon det. I Stockholm fortfarande. Än har inte den lilla kinesen blivit skrämd av stora staden och rymt hem till sitt lilla varberg. Fast jo skrämd har hon blivit ett antal gånger, äcklad, vidrig, om någon har gjort något vidrigt mot en vad heter det då? blir man vidrad då? haha aja.
 Just nu sitter jag hemma hos Marit och är tvungen att tatta internet för i vår lilla hydda så fuckar vårt internet, så bloggen har varit rätt off ja. Egentligen skulle jag vart på en dramautflykt, och varför är jag inte det då? Jag har ingen aning, jag sov. Och det är så surt för dramakursen är väldigt rolig och plus att idag var den enda dagen i veckan som jag går alla lektioner. Annars så blir det väl en-två lektioner om dagen. Så det är slappejennifer iår igen. Men min nya stockholmska klass är faktist väldigt söt och rolig.







Mi clase estocolmo. Men nu ska jag kila till staden och dämpa mina shoppingbegär antar jag och sedan är det dags för jobbet, kidsen i vattnet. Ha det fint varbergare och annat patrask :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0