Är du lika nöjd som jag Fanny? haha

Så gårdagen blev inte riktigt som planerat och det var riktigt skönt det. Först passade vi ju den lilla parveln Ronja och hade vårt lilla fredagsmys. Eller ja, det var nog mest jag eftersom att systrarna Simonsen slumrade ganska snabbt efter att jag kommit hem till dem. Men jag och Fanny kände oss inte riktigt nöjda med kvällen och vips ringde juggepojkarna och vi tog en svängom till Haninge till den här Stojans lägenhet och ja gjorde vad man brukar göra på en fredagkväll.
 Så imorse kom vi iväg runt 7. En skata och en hysterisk tant springer mot pendeln fortfarande lite dyng, eller lite var det nog faktist inte. Men kul var det iallafall! Sen snabbt hem till vår lilla hydda hämta packning (oj vadå för packning, vart?- secretssecrets) Sen blev det endast kaos, missade bussar och t-banor, glömde nycklar, släpade på någon fet rullväska som inte kunde rulla och kom försent till jobbet. Och skabb, ful, trött som en sate flyger jag in på jobbet som en zoombie. Påtal om zombie skulle jag egentligen gått någon såndär zombiewalk idag med några från min klass, men den lilla utflykten förstörde ju tydligen det. Men vem är jag att klaga va?
 Men om en dryg timme så är det dags för den lilla utflykten som jag ska göra idag. Som ska bli så jävla skönt, för jag ska endast sova hela den lilla trippen för detta håller inte. Så trött så trött. Men nu måste jag bege mig och städa upp det här lilla stället. Ha det bra, pussen och kramen. Så ses vi kanske<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0