working 9-5

Är på jobbet, finns inte jättemycket att göra. Städat, städat och städat är det jag har gjort. Och nu finns det inget mer att göra än att hoppas på att ungarna ska skita ner lite så man har något annat än att pilla naveln. Denna veckan har det inte hänt särskilt mycket, har nästan vart lite krasslig och jobbat varje dag. Umgåtts med Fanny på lite randomuppdrag i staden involverat att vi var turister från båda Ukraina och Serbien. Lite trevligt. Sedan har jag fått umgås lite med min favoritgranne, polacken också en så härlig kille faktist. 
 Dock ser nästa vecka lite annorlunda ut, men det får ni reda på sen, jag kan ju inte spoila en suprise inte ;) Men nu får jag väl ta och bege mig på städpatrull igen. För sen blir det endast en lung kväll hemma hos marit och passa lille Ronja. Det får fan bli en del godis och glass för att det ska hålla en fin kväll som denna. Men alla ni andra som inte ska vara barnvakt, ha en härlig kväll med mycket party och fylla. Adiosss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0