Påväg från ena hemmet till andra!

Från min ena underbara stad Varberg, till den andra Göteborg för att sist komma till min nurvarande stad, Stockholm. Så nu sitter jag här på bussen och ska sitta här i ungefär en 6 timmar till. Det är väl så härligt! Och jag har hittat mig en riktig trevlig färdkamrat också! Så det går minsann ingen nöd på mig inte.
 Hoppas det väntar något riktigt härligt nu när jag kommer hem och sista lovveckan. Fanny sa nämligen att det skulle bli en big surprise för mig, men jag tror nog möjligtvis att fanny får en bra överraskning hon också!

Men nu kommer pantertanterna och tar våra platser och det börjar bli lite tight här borta. Så adjö så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0